Известие

Collapse
No announcement yet.

Откачена ламбда или симулатор на 155-ца?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от novalfist Покажи съобщение
    Колеги благодаря за мненията!
    Моята баба (Тwin Spark 1.7, 93Г.) даже няма лампа на таблото. На мястото на много от ламбите, просто има някакво много яко тиксо. Освен това като съм разкачвал еку-то, с изненада открих, че половината пластини на куплонга, ги няма също. Явно тоя мотроник има много разновидности, но незнам дали е само в начина на свързване, или самите еку-та са различни през годините. Най ме беше яд, че пин номер 8(за бързата диагностика), не беше свързан също.

    При мен от известно време има аномалии. На студено колата пали на бензин от раз, но като поработи и позагрее, почва да ми пали трудно(с повече вартене на стартера) и като запали първоначално неработи както трябва. При рязко подаване на газ и пускане, неможе да се укроти ами направо гасне. И това само първите един два километра, после като поработи се оправя, до следващото палене. На газ колата си върви и пали от раз във всякакви условия.Та затова си мислех, че сондата ми сбърква еку-то като карам на газ, и после на бензин се обучава наново, и се надявах като и ръгна един симулатор да се оправи. Явно проблема ми е в нещо друго. Може би термодатчик или дебитомер.
    Спокойно бе не се ядосвай. Паленето е проблем и при мене и винаги е било, така че съм и свикнал. При мойта проблема е много бедна горивна смес. Не ми се занимава да търся начини да го оправям тоя звяр.... харчи доста и без друго!
    Last edited by vaklinator; d.m.y г., 03:35.
    Alfa 155 2.0TS 8V '93
    sigpic
    VW LADAVAGEN '81
    CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

    Comment


    • #17
      Здравеите колеги. След доста заиграване, открих проблема. Оказа се, че на пин 26 ми е сложено ресет и ресетва еку-то всеки път като изгасне двигателя. Махнах този ресет и колата взе, че се оправи. Сега си пали и на бензин по всяко време с докосването на ключа. Вече карам така около 500км.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от novalfist Покажи съобщение
        Здравеите колеги. След доста заиграване, открих проблема. Оказа се, че на пин 26 ми е сложено ресет и ресетва еку-то всеки път като изгасне двигателя. Махнах този ресет и колата взе, че се оправи. Сега си пали и на бензин по всяко време с докосването на ключа. Вече карам така около 500км.
        Я обесни повечко , че ми стана интересно, ако може с подробности.
        Alfa 155 2.0TS 8V '93
        sigpic
        VW LADAVAGEN '81
        CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

        Comment


        • #19
          Ами и аз незнам защо колата ми е била с ресет (газовото е слагано в Италия), но пин 26 на еку-то ми беше прекъснат и вързан към газовото. Всеки път при гасене на двигателя, газовото прекъсва напрежението на компа за около 30 сек. Ефекта е същия като все едно да откачиш клема на акумулатора. При последващо палене компа се обучава и адаптира наново, което на студен двигател при мен нямаше никакъв проблем, но като загрее неможеше първоначално да изчисли оптимална смес за запалване.

          Comment

          Working...
          X